zondag 24 juli 2011

zaterdag 23 juli

Het lijkt wel of de dagen steeds korter worden en dat terwijl we juist steeds vroeger uit ons bed komen. Ik was er al voor half 8 uit. Wel heerlijk om dan je kamer uit te komen en de gedekte tafel te zien staan en een vriendelijk Balinees ventje die je goedemorgen wenst en vraagt of je koffie of thee wilt en eieren of een pannenkoek. Ik zou hier aan gewend kunnen raken :-)
Wij taaien al bijtijds af richting strand, de familie Multem blijft in het huis wachten op Cindy met familie die deze kant op komen.
We ontmoeten elkaar weer op het strand en houden een gezellige stranddag met een us zeer grote groep, gezellig!
We lunchen met elkaar en nemen dan aan het inde van de middag weer afscheid. Er kon helaas weinig in zee worden gezwommen want deze was vandaag echt veel te ruw, de stroming was zo sterk .. we hebben een paar keer een reddingsboot voorbij zien racen op zoek naar mensen in nood. Gelukkig is er voor de jongens de uitwijkmogelijkheid van het zwembad van Dhyana Pura.
Het blijkt later een verraderlijk hete dag te zijn geweest want ik heb een behoorlijk rode boei en heb me wel eens beter gevoeld.
Omdat ik niet de enige ben besluiten we vanavond de Mc Delivery te laten komen, fastfood bij scooter, hoe verzinnen ze het :-)
Maar wel lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten